2010. nov. 7.

Pimaszkodás


Megint csak elmerengtem a színin… 
És rájöttem, hogy kicsit pimasznak kell lennem veled, Gábor, hogy kimutassam mi nem tetszik. De az, hogy változtatsz-e az már csak rajtad múlik. 
Arra nagyon ráébresztettél nemrég, hogy mennyivel könnyebb azt megcsinálni amit mondnak mint amit te akarsz. Ebben nagy igazat adok… 
Az amibe igazán bele akarok kötni, az az, hogy megszabtad nekünk ezt az 50 pontot ahhoz, hogy tovább jussunk november végén, de mégis azt mondtad az egyik órán, hogy ne a pontokért harcoljunk, dolgozzunk. De akkor miért az 50 pont a kikötés, ha nem a pontokért kell dolgozni? Ráadásul, egy könyvön kívül nem kaptunk irányzatot mivel tudunk pontokat szerezni. Senki sem fogja kigyűjteni az 50 pontot ha nincs egy irányzatunk, merre mehetünk. Visszalépek még egyszer ahhoz, hogy könnyebb azt csinálni amit mások mondanak. Én mindig is lázadó voltam egy részből, s most is inkább azt vallom, hogy amit én akarok csinálni nekem az a legkönnyebb. De mivel az amit akarok csinálni ezzel kapcsolatos kell egy irányzat, hogy merre mehetek. Nem kérem, hogy megmond mit tegyek a pont érdekében, csak egy irányt amin el lehet indulni. Mert ha úgy veszzük te most nekünk a tanárunk vagy, ami azt jelenti, hogy azt kell elvárnod amit úgymond leadsz. Mivel, hogy nem a nyúl hanem a vadász viszi a puskát, te viszont a nyulak kezébe akarod adni. 
És nem akarok senkit megbántani, bocs a pimaszságért (: …

Kati

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése