2010. nov. 7.

Előadás, kritika


Tudom, hogy nem értek nagyon hozzá, de azért írnék véleményt ha nem bánjátok(s ha bánjátok akkor is, kell a plussz pont válságban vagyok). A csütörtöki nyílvános főpróba viszonylag tetszett. Volt egy-két hiba ami nagyon visszatetsző volt. Úgyhogy a rosszal kezdeném.
Az egyik, amikor az egyik tag felmászott Gábor hátára akkor a lábait valahogy úgy rakta, hogy (gondolom a háta is ki volt tömve szivaccsal) a szivacs megtűrődött Gábor hátán és nagyon látszott. A másik, amikor az ajtó "jött" előre, akkor ugyabár minden kék meg minden és a mackó nagy barna könyöke jócskán kilátszott az ajtó mögül, de annyira, hogy nagyon hangulatromboló volt nekem. (és láttam amikor leszedték a jégcsapokat, de azt nem láttam hogy mikor rakták fel :D az nem olyan nagy baj, nem volt visszatetsző) Ezek apróságok, de nagyon rondán néznek ki. Végülis ez egy főpróba, persze, hogy nem volt tökéletes.
Ami tetszett az az, hogy Gábor(most csak róla tudok véleményt mondani, mert a többi színészt nem ismerem) nagyon jól játszott, ha az arcáról nem tudtam volna megismerni akkor semmiről. A járása, a beszéde, és még sok minden jó macis volt. A többiek is jók voltak a minden kívánságot nem teljesítő tündér már kicsit idegesített a végére, de ő idegesítő is kellett, hogy legyen úgyhogy nem baj. Az egérke volt az egyik kedvencem :D jó volt nézni bírtam.
Ja és van valami ami nem az előadáshoz tartozik. Azt mondták, hogy túl félénk vagyok :)) Persze, hogy félénk vagyok ember! Új suli, új osztály, új tanárok, új MINDEN! Persze, hogy nem pofázással kezdem. De egyébként tudok szemtelen lenni, ha az kell a boldogsághoz. Nekem csak azon az órán esett le, hogy elég hadilábon állok a pontokkal. Ha nem sikerül kigyűjteni akkor megszívtam, de én majd nem fogok Magdi nénihez járni. Ha egyszer Gábor kitett akkor kitett, többet feléje se nézek.
Amúgy, láttam egy zongorát a nagyszínpadnál, majd unalmas perceinkben vagy amikor idő lessz rá akarok majd zongorázni nektek valamit(önmegnyílvánulásképp =))Hogy nem legyen az, hogy négy évet hiába kínlódtam a zeneosztályban.(és a többiek meg nyolc évet jártak és nekem egyvégbe pótolni kellett) Majd valaki juttassa eszembe, légyszi.


Bea

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése