2010. nov. 8.

Határok (?)


Maszkító..
Ez a muris társítás is csak egy szó.. de mégis, szerintem magában hordoz valamit.
Hogy így fejezzem ki magam, én akkor érzem maszkítósnak magam, amikor a tanárnoékkel vagyunk el :P
ééÉés ez nem jelent rosszat..
úgyjártam, hogy elore meggondolom mit is kéne írnom, oszt mire odaérek hogy leírjam már rég nem emlékszem, hogy mit is akartam.A díszteremben egyértelmuen más a hangulat, mint a stúdióban.. és ezt most ne a környezet okozza,másféle energiák szabadulnak fel.. 
Díszteremben inkább a kiadott feladatra koncentrálunk
Bocsárdi Gabi plakettje mögött pedig minden más.. ott több a törekvés, a figyelem, talán a szigor is.. és bár ne kéne de kell
Az hogy ott odafigyelünk egymásra, jelekbol tanulunk értekezni.. reagálni.. az teszi ezt igazán különlegessé
És ez leszukített körben, minimálisan bár, de olykor megtörténik.. érezzük
Viszont a tényt, hogy a Stúdióteremben egy másik világ vár, nehéz elfogadni, nehéz megérteni
Mi, ott.. teljesen hétköznapi érzésekkel játszadozunk, mélyebben..
Mi nem csak megéljük oket, és kijelentjük hogy, hát ez es megvaut
Mi megpróbáljuk megérteni oket, okokat keresünk, válaszokat kérdésekre
És ez akkor lesz rendkívüli, ha kívülrol majd szinte teljesen hétköznapinak látszik, de mi érezzük és tudjuk, hogy nem az.
Hogy a körben nem csak szálak vannak, hanem emberek, kiknek a lelke egy egy külön univerzum, egyedi.. és keressük a szálakat egymás közt, hogy megfejtsük a megfejthetetlent..
Sokszor tán nem is az a fontos, hogy.. valami terméke legyen a megpróbáltatásoknak (pont min a szex, höhö)
Sokkal inkább az a fontos, ami mindezek mögött rejlik: a szándék, az odaadás.. az a megbecsülendo, azt kell egymásban felfedezni, fogadni és viszonozni, majd elismerni
Két igaz barát nem kell bizonyítson egymásnak..

Nos, hogy rátérjek a fájdalmasabb dolgokra, érezheto, hogy vannak, kik ettol a héntöznapin túl nem várnak többet.. vagy csak épp nem hajlandóak mindazt elfogadni, melyet ez a lehetoség kínál
Nincs ambíció, csak egy bamba, üres tekintet
Nehogy valaki magáravegye, lehet én is ilyen vagyok

És hogy megpróbáljak pár választ adni
Pimaszság nem azt jelenti, hogy kekeckedünk meg beszólunk meg kötekedünk meg megbántunk
Fontos inkább a bátorság.. Meg az hogy kíváncsi legyél.. Merész a fenti dolgokra nézve
És ilyen szempontból a pimaszság jót jelent, hisz segítség, nem is akármilyen
És bármilyen aggályod van vagy kételyed vagy kérdésed, ne kérj értük bocsánatot, mert azért van ez az egész, hogy megoldjuk
Hogy együtt keressük a választ és találjuk meg (nem kennonkre értem :P)

A másik, a pontok
Szerintem a pontok azért vannak, hogy csípkedjenek hátulról, hogy ostor pattogjon
Egy mód, hogy felszabaduljanak dolgok, talán épp a pimaszság is
Bár nem tudhatom, Gáborral nem beszéltem errol
De az, hogy valami idohöz van kötve, egyértelmuen ösztökél
És azért volt muszáj ilyet csinálni, mert másképpen a tunyaság az úr.. sajnos még így is sokszor
Erre lesznek a leépítések
Bár én egy szót se szólhatok, lám kakául állok pont szempontbóó

Úgyhogy el ne keseredjünk, fejeket fel és munkára.. mert endorfinhormonok szabadulnak fel, és képesek kell legyünk dolgozni
És ha ez az ötven pont soknak tunik, idéznék egy jou filozófust :> "..és keressük a szálakat egymás közt, hogy megfejtsük a megfejthetetlent.."
Írtam én pár sorral feljebb :P .. lehetetlenek azért vannak, hogy hajtsanak minket
Hogy életünk arra menjen rá, hogy megpróbáljuk véghezvinni oket..

u.i.: öhm.. mé írja mostanába mindenki fordítva a szimpla mosoly szmájlit? :-?

Peti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése