2010. nov. 5.

mindencsodasjokivansagotbenemteljesito jotunderes eloadas


No, megírom én is első cikkem. Inkább kritizálni tudok, aztis néha alaptalanul, szakmai tudás nélkül, de én így láttam.
Összben tetszett nekem, nagyokat kacagtam, csak pár apróság volt amit nem tudtam elfogadni. Díszlettel kapcsolatban... nekem sok volt a hideg szín, és furcsáltam, hogy minden olyan vonal... marmint a szék lába vékony, a támlája lapos, átlátszó székek, s volt mindennek egy nagy semmi fekete háttere. Ami gondolom az álmot akarta jelenteni, h végtelen, korlátlan... de én nem így képzelném el. Vicces volt, hogy az állószék ülőkéje alul nem volt festve. Szerettem a jégcsapokat, a térképet.
No volt ez a mindenkívánságot nemteljesító jótündér. Én hatérozottan nemszeretem az olyan darabokat, ami digitális gyerekmese lesz. Ilyen volt a szilvásgombócos darab is. Jóvolt a tündér, ari, csak az a hangeffekt... meg a kigyós szólása, na azse tetszett, marmint amikor 4x hallottam akkor már nem. Imádtam a négy alapszereplőt, olyan kedvesek voltak, Gyöngyike főleg...:x :). Valószínű, az egérfarkas jelenet koreográfiálva volt, de nem jött jól ki. Mármint, nem volt benne az a rendszer, ami lehet a gyerekesség végett van, de lehetett volna mutatósabb is.
A zene, imádom ezeket a zenéket, mindig elgondolkozttnak, s kitudom elemezni, s olyan jó, h jelent ez is valami plusszot nekem. Egyedul az erdős részes kattogast nem bírtam hallgatni, az nagyon nemment oda. S volt egy rész ahol hirtelen egyik zenéből a másik lett átvezetés nélkül.. nemtalat az.
Na meg a humor, az nagyon jó volt. Egyszerű poénok, s mégis jók voltak. Élveztem, a legtőbb poén elsűtése előtt már kacagtam, mert tudtam h mi lesz. Jól jöttek ki ezek.
Szerettem a szereplők feledékenységét, az volt a legjobb humorforrás. Meg az, mikor... „megyek a dolgomraaaa... de nincs dolgom”. Meg Csongi ferfiassaga, mikor nem akarta kovetni a noket, s nem aztmondta, h oke megyek veletek hanem h.. “utannam”! Meg ugyanigy a nok felen a noiesseg. Meg amikor a nagyfeneku cica legyuszott a jeghegyrol:)))) az hatalmas volt!. Ugy sajnaltam a terded Gabor, amikor 3 emberket felvettel a hatadra.
Szep volt, koszonjuk!

Zsombi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése