2010. nov. 6.

Huhhh!

Szeretve tisztelt Szini Nidzsák!

Be kell vallanom, hogy szereztetek nekem egy nagyon szép estét, hogy úgy mondjam, megmosolyogtattátok a lelkem. Hazajöttem a Livingből és gyorsan felpattantam a blogra, s elolvastam a "kritikáitokat" a mesedarabról. Igazn jól esett. Örülök, hogy írtok ilyesmikről, véleményetek van színházi dolgokról, nem írtok végre butaságokat... Nem kell színházkritikusnak lenni ahhoz, hogy elmondjátok mit gondoltok egy előadásról. Végre nem ennyi egy kritika, hogy tetszett vagy sem, jó volt vagy nem. Patrice Pavis is megirigyelné... (na j,ó ez azért kicsit sok volt). Amúgy egy pont ha megmondjátok ki Patrice Pavis és hogy melyik művére gondoltam az előző mondattal.

Így tovább! Már kezd mozogni az aminek mozognia kell a fejetekben.

Nagy "hajrá"csataüvöltéssel maradok
K.B.Gábor

1 megjegyzés: