2010. okt. 4.

Élet a színházban

Nem mindennapi hétvégét élhettünk meg a Dance Movement Theatre alkalmával azt hiszem. Plakátok a városban mindenütt óriási banner a színház falán sürgés forgás a színházban és akörül. Minden azt sugallta,hogy be kell menni és szét kell nézni mi történik ki mit ad elő .
Az előtér képekkel tele,mind más és más előadás részeiből és emberek mindenfele. Erre a hétvégére végre igazi élet költözött a színházunkba és végre nem csak az ott dolgozóktól és néhány kósza látogatót láthatott mindenki aki arra járt hanem új színeket arcokat és hangokat, életet. Én ugyan sajnos lemaradtam az első nap előadásairól de a többit bár nem sok mindent értettem belőlük nagyon élveztem. Hol pattanásig feszülve hol torokból nevetve figyeltem az eseményeket a színpadon ahol jórészt mindent érdekes mozdulatok és zenék kísértek. Jó poénoktól és érdekes emberektől volt hangos minden. Remek órákat töltöttem ott a fesztivál alkalmával és nagyon örülnék ha gyakrabban lenne ilyen élet a színházban, mert úgy gondolom ez a hétvége senkiben nem tűnik el nyomtalanul ha részt vett rajta.
Talán legközelebb többen is leszünk :D

Barabás Huni

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése