2009. okt. 23.

Árus Péter


Születési hely, születési dátum: Csíkszereda, 1993. Január 12.
Hobbi: kosárlabda, színjátszás, gitár, basszusgitár,zene, szórakozás
Magamról: Nos igen… Ha valaki arra kér hogy írjak, esetleg beszéljek magamról, reakcióm elöbb egy fapofa, majd egy fejvakargatás, ugyanis, szemben azzal hogy én kéne a legjobban ismerjem magam, talán épp nekem okozza a legnagyobb problémát az, ha beszélnem kell sajátmagamról. Legyen ez egy komplex tulajdonságom ^^.. Nos, ha mégis muszáj, akkor majd kívülröl haladok befele, így könnyebb nekem. Elöször barna hajú szemü, úgymond hosszú csontú emberke vagyok, aki szeret elgondolkodni dolgokon, legyen az kapcsolatos (szinte) bármivel. Társaságtól nem félek, söt, nekem is jobb, ha van valaki, akivel, nem azon a csajos módon, elcseverészhetek.. szeretem a jó, feldobott hangulatot, és nem szeretem a semmittevést, a monoton, fárasztó semmittevést, még akkor is, ha az nem semmi.. elég, ha monoton. Szeretem a csapatmunkát, az odaadást, és olykor a komolyságot (mert bizony van, mikor az is jól esik..), épp ezt keresem a Maszkítóban, és meg is találom, ezért érzem fontosnak ezt a csapatocskát, ezért kötödök egyre inkább hozzájuk. Emellett, büszke tagja vagyok a N.A.R.A.N.CS. nevü zenekarnak (májszpéjszen megtekinthetö). Erröl majd többet. Máshol. In kánklúzsön nem vetem meg a jókedvet, dee ha szükséges, igyekszem komoly lenni. És hogy ne unjátok halálra magatokat, itt befejezem.. részletekről nem itt. Jó tanács: örüljetek, hogy éltek (persze ne hippy módon), mert az utolsó percekben eszetekbe jutnak azok a dolgok, amit kifelejtettetek, de már nem lesz visszaúúút .
E-mail: petiws(kukacc)jahú(pont)kom
Weblap: saját nincs, de a narancsos: www.myspace.com/narancszenekar

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése