2009. okt. 23.

László Botond


Születési hely, születési dátum: Gyergyószentmiklós, 1993. július. 02.
Hobbi: zenehallgatás, filmnézés, színházba járás, fotózás, és még ott valamik
Magamról: Hát „nagyátlagban” vidám vagyok. Mint már a hobbikban is írtam szeretek filmeket nézni, minden mennyiségben (lehet, hogy egy kicsit sokat is nézek). Akkor még rólam azt kell tudni, hogy nagy rock- és metal-rajongó vagyok. Ebből az következik nálam, hogy gitározgatok, persze ez nem kell úgy venni, hogy, mesterien megy, de azért próbálkozok. Nagyon szeretek úszni sőt inkább imádok. A színházat már kicsi koromtól kedveltem a bábszínháztól kezdve a komoly előadásokig. Ezért is döntöttem úgy, hogy csatlakozok a Maszkítóhoz. Körülbelül ennyit rólam, ha többet meg akarsz tudni, akkor, érdeklődj.
E-mail: lbotondp@citromail.hu vagy laszlo_botond2007@yahoo.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése