2010. dec. 23.

Év végi értékelő, vagy újévi köszöntő!

Kedves Szini Nindzsák!

Úgy gondoltam megosztom veletek néhány gondolatomat az új évről és az elmúlt munkánkról. Először nagy köszönettel tartozom nektek, amiért a munkakedveteket nem töri meg semmi. Köszönöm mindenkinek aki kitartott az elmúlt időszakban. Reméltem, hogy a pontrendszernek valami vonzata lesz. És lett… Azt sem rejtem véka alá, hogy büszke vagyok rátok és nagyon szeretlek benneteket. Azt kérném tőletek, hogy ezután is nézzétek el nekem az agyamentségeimet.

A közeljövőben nagyon kemény de mégis –reményeim szerint- értelmes és sikeres munka vár ránk. Sok minden változik majd a jövő év kezdetével , de ezeket majd személyesen beszéljük meg. Fáradhatatlan munkának köszönhetően végre pólókra is szert teszünk január első felében.

Kívánok nektek nagyon Boldog Karácsonyt, és sikeres munkával teli Boldog Új Évet!

Ha bármilyen kérdésetek van januárig, a csapattal, vagy egyéni munkátokkal kapcsolatban akkor a számomat tudjátok.

K.B.Gábor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése