2009. okt. 23.

Máté Linda


Születési hely, születési dátum: Gyergyószentmiklós 1991. 11. 13
Hobbi: zene, olvasás, filmezés, görkori, éneklés, és a foci…
Magamról: Hát a hobbik között láthatod mit szeretek csinálni…a szinikört azért nem irtam a hobbik közé, mert már kötelességemnek tartom…:D;)és nagyon szeretem. Rengeteg dolog van, ami érdekel, mindenre kiváncsi vagyok… kutató hajlamú vagyok, vonzzanak a rejtélyek, minden titkot fel szeretnék tárni, viszont én nem könnyen adom ki magamból a titkaim. Mély érzésű, emberszerető és az életet tisztelő ember vagyok.(az EMO-sok hozzám ne közel…allergiás vagyok rájuk).Rossz esetben önző, sértődékeny, kiméletlen, bosszuálló is szoktam lenni, szóval ha megbánt valaki, az számitson a visszavágóraJ;).…Próbálok mindig vidám és jókedvű lenni…;))szeretem ha szeretnek;)…ha valami többet szeretnél megtudni csak kérdezz;)
E-mail: mlinda91@yahoo.com vagy mlinda91@citromali.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése