2009. okt. 23.

Páka Hunor


Születési hely, születési dátum: Gyergyószentmiklós, 1992. július .14
Hobbi: haverok, net, sportolás
Magamról: Rólam annyit kell tudni h egy nagyon őrült foci bolond vagyok. Lassan 6 éve, hogy “profi” szinten focizok….Már amennyire Hargita megyébe lehet profizmusról beszélni. Ennyit a sport életemről. A Színjátszókör először lassan nőtt a szívemhez, de most már alig várom, hogy menjek. Szuper hely, szuper emberekkel. Én vagyok a csapat egyik bohóca. Amennyire lehet annyira próbálok mindenkit lefárasztani. Szeretek vicceket olvasni, Beugrót nézni, meg Standup comedyt. Kedvenc filmjeim a Holló, A 23-as szám és a Másnaposok című filmek. És még annyi, hogy lassan egy éve, hogy tanulok gitározni,mindig is megakartam tanulni és most tettem is érte.Az én mottóm, hogy “Nincs olyan, hogy NEM LEHET, csak olyan, hogy NEM AKAROD!”,ez sokat elárul rólam..
Elérhetőségek: E-mail: hunortorres9@yahoo.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése